Аналіз результатів соціологічного опитування громадян - відвідувачів суду,
проведеного за допомогою анкет у січні – лютому 2019 року.
Аналіз проводиться у порівняні з даними проведеного опитування громадян у серпні 2018 року, з тих самих питань, показники якого будуть зазначені у дужках.
Станом на 01 січня 2019 року штат суду складали 5 суддів, фактично працює 1суддя, керівник апарату та 20 працівників апарату суду.
За 5-бальною шкалою середня оцінка якості роботи суду становить 4,4 бали (4,4).
Середні оцінки роботи суду за вимірами (складовими) якості представлено в табл.
|
|||||||||||||||||||||
Крім того, 63,2 % (70%) опитуваних вказали що вони довіряють Вовчанському районному суду Харківської області, «скоріше так» - зазначили 21% (25 %); «скоріше ні»- 10 % (5 %), «ні» - 5,3 % (0 %).
63,2 % (70 %) опитуваних зазначили що у їх справі суд прийняв (прийме) законне, обґрунтоване рішення, «скоріше так» - 21 % (25 %); «скоріше ні» - 5,3 % (5 %); «ні» - 10,5 % (0 %).
31,6 % (60,5 %) опитуваних вказали, що їх враження від візиту до суду сьогодні були кращими ніж очікували, 68,4 % (30 %) вказали, що враження відповідають очікуванням, 0 % (10 %) зазначили – гірші ніж очікували.
36,8 % (55 %) опитуваних вказали, що взагалі довіряють Судовій владі України, «скоріше так» - зазначили 57,9 % (40 %); «скоріше ні» - 5,3 % (0 %); «ні» - 0 % (5 %).
Висновок:
Таким чином, у Вовчанському районному суді Харківської області найкраще забезпечуються показники - доступність суду, зручність та комфортність перебування у суді (достатність освітлення у приміщенні суду, достатність та зручність місць для очікування, оформлення документів, ознайомлення з матеріалами справи та підготовки до судового засідання; чистота та прибраність приміщень суду; можливість користування туалетами тощо) та повнота, якість та доступність інформації для відвідувачів суду (наявність інформаційних стендів, зразків документів, порядку сплати судового збору; зрозумілість інформації щодо місця та часу проведення судових засідань; наявність достатньої інформації на офіційному сайті суду, тощо).
68,4 % опитуваних вказали, що їх враження від візиту до суду сьогодні відповідають очікуваним, вважаємо, що це показник вказує на стабільну роботу суду взагалі.
Крім того, керівництво суду постійно вживає заходи спрямовані на покращення умов перебування відвідувачів у приміщенні суду, дотриманням строків розгляду судових справ з урахуванням рекомендацій за результатами опитування громадян.
Забезпечено доступ до будівлі суду особам з обмеженими фізичними можливостями, доступ громадян до інформації про діяльність суду.
Так, інформація щодо сторін спору та предмета позову, дати надходження позовної заяви, апеляційної, касаційної скарги, місця, дати і часу судового засідання, руху справи з одного суду до іншого є відкритою та оприлюднюється на офіційному веб-сайті суду.
Крім того, створена сторінка суду в соціальній мережі Facebook, де висвітлюється інформація стосовно роботи органів Судової влади України, оголошення про виклик до суду та інш.
З працівниками апарату суду проводиться робота з питань коректного та ввічливого спілкування з відвідувачами.
Підготувала відповідальна особа – Бородай О.В. 22 лютого 2019 року.